zde se nacházíte:
Úvod > Řešení > Intranet

TYPO3 Firemní intranet

Nedovolte svým zaměstnancům mít v dokumentech chaos a zmatek. Neustálé popisování a vylepování papírků po stole a monitoru vám lepší efektivitu práce nepřinesou. Vybudujte si přehledné a lépe organizované podnikání. K tomu vám dopomůže kvalitní portál v podobě firemního intranetu navazujícího na úspěšný Open source Typo3. Díky intranetu získají vaši zaměstnanci okamžitý přístup k firemním informacím.

Robustní intranet Typo3 přeměňuje myšlenky na akci. Váš tým může sdílet nápady a konstruktivní zpětnou vazbu a vaši manažeři mohou tyto cenné informace využít k dalšímu rozvoji společnosti. Prostřednictvím firemního intranetu můžete identifikovat trendy, vyhýbat se potenciálním problémům a dělat lepší strategická rozhodnutí pro vaše podnikání.

Jedna z hlavních předností firemního intranetu je efektivní spolupráce. Zaměstnanci mohou spolupracovat na každodenních úkolech a dlouhodobých projektech tak, že pracují v rámci strukturovaného prostoru vašeho intranetu, což jim umožňuje sdílet soubory, nahlížet k informacím a odkazovat na tématické články.

Pro efektivní komunikaci a spolupráci je nutné účelně spravovat interní data. Spíše než procházení e-mailů a nekonečnou adresářovou strukturou na discích, pracovníci mohou zobrazit klíčové informace společně na jednom místě. Firemní intranet Typo3 se tedy jeví jako ideální řešení pro systémovou archivaci dokumentů a článků.

Databáze kontaktů

Jistě to dobře znáte, volá Vám klient nebo někdo z firmy a potřebuje telefonní číslo na kolegu. V tu chvíli ale nevíte, kde tyto informace dohledáte. Dopřejte svým zaměstnancům přehlednou databázi kontaktů na jednom místě. Pro usnadnění vyhledávání lze použít nadefinovaný filtr a chronologické řazení. Variabilita toho, co bude karta zaměstnance obsahovat je plně ve Vaší režii. 

Diskuzní fórum

Řešíte nové firemní změny a potřebujete znát názor svých zaměstnanců? Pro tento účel je vhodné použít interní diskuzní fórum, ve kterém se každý pracovník může vyjádřit. Jedné se o strukturovaný seznam, kde lze na konkrétní odpověď reagovat a vytvářet tak strukturovaný seznam. Jestli příspěvek rovnou publikujete nebo necháte schválit adminem je už na Vás.

Správa dokumentů

Hlavní přínos firemního intranetu je možnost sdílení interních dokumentů, např. smluv, technických dokumentací nebo různých studií. Ke každému souboru či složce lze nastavit skupinová i uživatelská přístupová práva. Obsah dokumentů je indexovaný, proto v nich je možné fulltextově vyhledávat. Interní vyhledávání pak slouží k vyhledávání podle názvu souborů.

Kalendář

Oznamte včas a předstihem své kolegy o chystaných událostech. Může to být informace o celofiremní dovolené, vánoční večírek nebo jen gilovačka na střeše. Máte pravidelné porady, meetingy, páteční čaje o páté? Každé akci můžete nastavit parametry v určitém opakování (denní, týdenní, měsíční, aj.) a přiřadit jí kategorii. Podle kategorie, která je barevně označená, lze události jednoduše filtrovat.

Funkce intranetu

  • WYSIWYG editor
  • Uzamknutí obsahu
  • Fulltextové vyhledávání
  • Klientská sekce
  • Pokročilé online formuláře
  • Systém novinek
  • Kategorizace
  • Tvorba tabulek
  • Pokročilá správa dokumentů
  • Editor obrázků
  • Obrazová galerie
  • Mobilní verze
  • Kalendář akcí
  • Soubory a media
  • Správa kontaktů
  • Uživatelské role
  • Webhosting
  • Google Maps
  • Webové standardy
  • Blogy
  • Komentáře
  • Správa pracovních pozic
  • Integrace sociální sítí
  • Frontend admin
  • SSL certifikát
  • Zpětná odezva
  • Ankety